چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

افزونه‌های موبایلی وردپرس

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

افزونه‌های موبایلی وردپرس

۱,۲۵۳ بازديد

بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس - مقایسه ۷ مورد برتر

انتظار می‌رود کسب‌وکارهای آنلاین یک راهبرد یک وبی روان را در گسترش وردپرس به کار بگیرند تا از تجربه وبسایتی پربازده، واکنش‌گر و سازگار در تمام پلت‌فرم‌ها و دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنند. نه تنها کاربران، بلکه امروزه گوگل نیز انتظار دارد که سایت شما بی‌نقص روی موبایل کار کند.تبدیل سایت به یک نسخه موبایلی پیش از انتخاب بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس به تفکر احتیاج دارد. ممکن است بخواهید یک سایت موبایلی به جای برنامه‌ درست کنید که اطلاعیه‌های push می‌فرستد یا از خدمات مکان جغرافیایی استفاده می‌کند. همچنین ممکن است در حال حاضر نسخه موبایلی سایت وردپرس خود را دوست داشته باشید، اما علاقه‌ای به فهرستی که همراه با آن است نداشته باشید.

پس گام اول این است که بدانید رابط‌کاربری‌های متفاوتی برای موبایل وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید.

  • اولی یک وبسایت موبایلی است که معمولا از آن به عنوان یک سایت واکنش‌گرا یاد می‌شود و محتوای سایت ثابت است اما با استفاده از کدهای نمایش رسانه برای نمایش در موبایل تنظیم شده است.
  • همچنین می‌توانید از یک افزونه موبایلی استفاده کنید که سایت وردپرس شما را به یک برنامه تبدیل می‌کند. این یک برنامه کاملا متفاوت است که به طور کلی ویژگی‌های موبایلی قدرتمندتری نسبت به وبسایت موبایلی شما دارد. این ممکن است شامل یک برنامه وبی در حال پیشرفت نیز باشد.
  • در نهایت، بعضی افزونه‌های موبایلی وردپرس تنها برای تغییر فهرست موبایل شما هستند، چرا که بسیاری از سایت‌های موبایلی نمی‌توانند فهرست‌هایی با ظاهر مناسب داشته باشند.

در این مقاله، چند مورد از افزونه‌های موبایلی وردپرس را که ویژگی‌های بسیار متفاوتی دارند مشخص می‌کنیم. سپس نگاهی خواهیم داشت به آن‌هایی که ممکن است برای شما و سازمان‌تان بهتر از بقیه باشند.

 
 

فهرست کوتاهی از بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس

یکی از بهترین راه‌های شروع آموختن افزونه‌های موبایلی وردپرس این است که آن‌ها را روی سایت وردپرس خود نصب کرده و ببینید کدام یک مناسب شما هستند. پس در ادامه لیست کوتاهی از افزونه‌هایی آمده که ما آن‌ها را آزمایش کرده و در خصوص آن‌ها تصمیم گرفته‌ایم. حتی اگر بخواهید مستقیما به سراغ مطالعه عمیق روی لیست زیر بروید، همچنان پیشنهاد می‌کنم که خود بعضی از آن‌ها را امتحان کرده و ببینید کدام یک برای تم شما مناسب‌تر از بقیه هستند.

 

در نگاه اول به‌ نظر می‌رسد که تمام افزونه‌های موبایلی وردپرس بسیار شبیه به هم هستند. ممکن است فکر کنید چرا تنها یکی را انتخاب نکنم و با همان کار کنم؟ پس از جست‌وجوهای عمیق ما متوجه شدیم که این گونه نیست. در بررسی که در ادامه خواهید خواند، خواهید دانست که چطور بعضی رابط‌های کاربری زیباتر از بقیه هستند و چطور بعضی افزونه‌ها برنامه‌هایی ارائه می‌دهند و بقیه بیشتر روی وبسایت موبایلی تمرکز می‌کنند.

با علم به این موضوع، به خواندن ادامه دهید تا بدانید کدام ویژگی‌ها در هر یک از افزونه‌های موبایلی وردپرس برجسته‌تر هستند. پس از آن مشخص می‌کنیم که در هر شرایط، بهترین افزونه برای شما کدام است.

 

۱-WPtouch

وقتی صاحبان سایت‌های وردپرس می‌خواهند وبسایت خود را خیلی سریع به یک رابط‌کاربری موبایلی تبدیل کنند، افزونه WPtouch

قطعا یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌هاست. کلید پشت این افزونه این است که هر تمی که نصب‌ کرده باشید را سریعا تغییر می‌دهد و آن را برای افرادی با دستگاه‌های موبایلی قابل استفاه‌تر می‌کند. موضوع جالب در خصوص WPtouch این است که بر تست موبایلی گوگل تمرکز می‌کند و مطمئن می‌شود که سایت شما در تست قبول می‌شود. از این راه قادر خواهید بود که رتبه سئو سایت خود را حفظ کرده و آن را در آینده بهبود دهید.

با نسخه رایگان WPtouch، دسکتاپ شما دست نخورده باقی می‌ماند اما نسخه موبایلی به یک نسخه کاربرپسند شیک و سریع تبدیل می‌شود که تنها برای دستگاه‌های کوچک‌تر مانند موبایل و تبلت کار می‌کند. همچنین قادر خواهید بود این فرآیند را در حالی تکمیل کنید که کدنویس نباشید.

 

 

نسخه پرمیوم افزونه WPtouch برای آن‌هایی در دسترس خواهد بود که به دنبال بهبود ویژگی‌ها با تم‌های موبایلی بهتر و بسط‌های مشخصی جهت ترکیب کردن تبلیغات با سایت موبایلی خود هستند. همچنین نسخه پرمیوم شامل گزینه‌های کشینگ کنترل فونت وب و پشتیبانی مستقیم از توسعه‌دهندگان WPtouch می‌شود. می‌توانید افزونه حرفه‌ای WPtouch را از سایت آن دانلود کنید. ارزان‌ترین برنامه از ۷۹ دلار  در سال شروع شده و در یک سایت وردپرسی کار می‌کند.

اگر بخواهید افزونه را در سایت‌های بیشتری به کار بگیرید، باید یکی از برنامه‌های گران‌تر را انتخاب کنید. به طور کلی اگر به تم‌های موبایلی زیباتر و ویژگی‌هایی برای تبلیغات، پست‌های مربوط و دیگر موارد علاقه دارید، قیمت‌گذاری نسبتا منطقی به نظر می‌رسد.

 

چه چیزی این افزونه را به یکی از بهترین‌ها در افزونه‌های موبایلی وردپرس تبدیل می‌کند؟

  • Wptouch یک افزونه رایگان دارد که تقریبا به صورت آنی تم وبسایت فعلی شما را به یک تم موبایلی تبدیل می‌کند.
  • نسخه حرفه‌ای زیاد گران نیست و طیف گسترده‌ای از تم‌های زیبا و بسط‌های جالب را برای چیزهایی مانند تبلیغات و نوع شناسی پیشرفته ارائه می‌دهد.
  • تنظیمات صفحه WPtouch به خوبی در داشبورد وردپرس ثبت شده و درک آن برای هر صاحب وبسایتی آسان است.
  • افزونه در جایگزین کردن تم‌های واکنش‌گری که استفاده سنگینی از فایل‌های عکسی، جاوا اسکریپت و CSS دارند، خوب کار می‌کند. تم‌ موبایلی برای افرادی که از تم موبایلی فعلی خود را راضی نیستند، سریع، با حجم سبک و بی‌نقص فراهم می‌شود.
  • شما قادر خواهید بود تا تجربه مشاهده مرورگر موبایل خود را سفارشی کنید. برای مثال، افزونه به شما اجازه می‌دهد مرورگر مورد حمایت خود را انتخاب کنید و همچنین ابزار لازم را برای تغییر حول فهرست موبایلی شما فراهم می‌کند.
 

 

۲-AMP برای WP

افزونه AMP برای WP برای سایت فعلی شما وبسایتی موبایلی فراهم می‌کند. AMP مخفف صفحه موبایلی سریع بوده و به سرعت و کارایی اشاره دارد. یک پکیج شگفت‌انگیز است که نیاز به تلاش حداقلی شما جهت جایگزینی تم فعلی غیرواکنش‌گرا دارد. همچنین اگر یک تم واکنش‌گرا دارید، خوب است که سرعت بارگذاری آن را بررسی کنید. اگر در حد استانداردهای شما نیست، تنها آن را با افزونه AMP برای WP جایگزین کنید. هسته حقیقی افزونه AMP برای WP کاملا رایگان است. شما تمام امکانات را با یک دانلود سریع از کتابخانه افزونه‌های موبایلی وردپرس دریافت خواهید کرد. اما بعضی عناصر در یک تلفن همراه در مقایسه با دسکتاپ به خوبی نمایش داده نمی‌شوند.

از این رو AMP for WP افزونه‌های مشخصی را به طور مجزا یا در پکیج‌هایی به فروش می‌رساند. همچنین می‌توانید تم‌های موبایلی مختلفی را بخرید که به طور معمول نسبت به موارد پیش‌فرض کارکردی‌تر و زیباتر هستند. موضوع عالی در خصوص این تنظیمات این است که اکثر تم‌ها و افزونه‌های برای مبلغی کمتر از ۱۰ دلار به فروش می‌رسند. یکی از افزونه‌ها برای این است که در تم موبایلی شما تبلیغ قرار دهد. در حالی که دیگران این امکان را به تم می‌دهند که با فرم‌های ارتباطی، WooCommerce، افزونه‌های کشینگ و … بهتر کار کنند.

 

افزونه‌های امنیتی وردپرس

AMP برای WP
 

همچنین این گزینه وجود دارد که عضو شده و به تمام افزونه‌ها و تم‌ها دسترسی پیدا کنید. برای مثال اگر تنها به تم‌ها و افزونه‌های یک سایت شخصی نیاز دارید، ۱۴۹ دلار در سایت برای شما هزینه خواهد داشت. برنامه‌های بسیار دیگری در دسترس هستند، اما برای آژانس‌هایی که برای تعداد نامحدودی سایت به افزونه‌ها نیاز دارند، حداکثر هزینه ۴۹۹ دلار در سال خواهد بود.

اما به یاد داشته باشید که افزونه AMP for WP به طور کلی رایگان است. پس تا زمانی که یک افزونه خاصی وجود نداشته باشد که حتما به آن نیاز داشته یا اگر در تلاش هستید تا تم خود را بهبود دهید، نباید به‌روز رسانی انجام دهید. من معتقدم غالب امکانات در افزونه اصلی وجود دارند. ابزاری برای پشتیبانی از کامنت‌ها در فیسبوک، صفحات فرود، گزینه عضویت ایمیلی و موارد دیگر.

آموخته عمیق ما در خصوص نحوه پیکربندی AMP برای WP را ببینید.

 

چه چیزی AMP برای WP را به یکی از بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس تبدیل می‌کند؟

  • افزونه کاملا رایگان است و بهترین ویژگی‌های آن را دربرمی‌گیرد.
  • افزونه‌های بسیار دیگری هستند که می‌توانید با کمتر از ۱۰ دلار بخرید. برای مثال اگر می‌خواهید انبار دانلودهای دیجیتال شما ظاهر خوبی در تم موبایلی داشته باشند، می‌توانید یک افزونه برای آن بخرید.
  • قیمت عضویت بسیار منطقی است و این امکان را می‌دهد که به تمام افزونه‌ها و تم‌های کتابخانه AMP برای WP دسترسی داشته باشید.
  • سایت موبایلی که AMP برای WP برای شما ایجاد می‌کند به احتمال زیاد سریع‌تر و واضح‌تر از سایتی باشد که با تم وردپرس شما همراه بوده است.
  • AMP برای WP در پشتیبانی از عناصر وبسایت که برای CSS یا جاوا اسکریپت کدنویسی شده‌اند (که بعضی مواقع در دستگاه‌های موبایلی به مشکل برمی‌خورند)، بسیار خوب کار می‌کند. برای مثال افزونه از نمره‌دهی ستاره‌ای و کامنت‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید ویدئوها را از منابع مختلف فشرده‌سازی کنید.
  • به یاد داشته باشید که AMP برای WP برای همه مناسب نیست و پس از این که با کاهش نرخ تبدیل روبه‌رو شدیم، در نهایت می‌بینیم که می‌خواهیم آن را در وبسایت خود غیرفعال کنیم. همیشه برای خود تستی انجام دهید.
 

 

۳-Jetpack، توسط وردپرس

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Jetpack متعلق به Automattic است و مجموعه‌ای از ابزار را فراهم می‌کند تا مجبور نباشید ده‌ها افزونه مختلف نصب کنید. هر چیزی را از ابزار امنیتی گرفته تا گزینه‌های اجتماعی و از خدمات طراحی گرفته تا ماژول‌های بازاریابی دریافت خواهید کرد. از آن‌جا که این مقاله در خصوص افزونه‌های موبایلی وردپرس است، تمرکز  بر ظرفیت‌های موبایلی منطقی خواهد بود. Jetpack همچنین یک تم موبایلی فراهم می‌کند که می‌تواند با ورود به حوزه تنظیمات Jetpack اجرا شود.

این تم تنها زمانی کار می‌کند که یک دستگاه موبایلی را شناسایی کند و اگر مایل باشید می‌تواند روی تم واکنش‌گر فعلی شما قرار بگیرد. چیزی که ما بیش از همه در خصوص تم‌های موبایلی Jetpack دوست داریم این است که تعداد تنظیمات مناسبی در خصوص نحوه تنظیم ظاهر موبایل در دستگاه‌های کوچک‌تر دارد. مثلا ممکن است بخواهید ظاهر فهرست خود را تغییر دهید یا اگر فکر می‌کنید عکس‌ها در یک تلفن همراه بیش از حد پیچیده هستند، عکس‌های بزرگ با امکانات نمایش دهید.

 

این ویژگی در jetpack  رایگان است پس اگر برنامه دارید که در کنار آن از دیگر امکانات jetpack  که همراه آن است استفاده کنید، ارزشمند است. ما همچنین از ساده بودن تم موبایلی jetpack  رضایت داریم. به نظر می‌رسد که برندسازی پایه وردپرس را به همراه دارد، اما می‌توانید رنگ‌ها را تغییر دهید تا با کسب‌وکار شما متناسب‌تر باشد. اما به طور کلی این یکی از قابل اعتمادترین رابط‌های کاربری موبایلی است که می‌توانید پیدا کنید. واضح و سریع است و آماده است تا ظاهر سایت را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جست وجو مناسب سازد.

 

چه چیزی این افزونه را به یکی از بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس تبدیل می‌کند؟

  • هر چند برای بسیاری از ویژگی‌های Jetpack باید هزینه پرداخت کنید، تم موبایلی رایگان است و با یک کلیک آماده اجرا می‌شود.
  • تم ساده است، اما مدرن بوده و ظاهر خوب آن روی تمام دستگاه‌ها و مرورگرها تضمین شده است. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که گوگل تجربه موبایلی شما را تضمین می‌کند، این نکته مثبتی است.
  • افزونه Jetpack همچنین شامل بارگذاری تنبل برای عکس‌های تم موبایل می‌شود. بنابراین زمانی که یک کاربر در حال اسکرول کردن رو به پایین است، تا به عکس نرسد لود نمی‌شود. به این طریق سایت شما در سرعتی کاراتر اجرا شده و تا زمانی که لازم نباشد از منابع استفاده نمی‌کند.
  • تم موبایل به طور خودکار ستون فرعی را زیر محتوای اصلی قرار می‌دهد همچنان در صفحه باشند اما فرمت یک ستونی را که در دستگاه‌های موبایلی خوب کار می‌کند به هم نریزند.
  • تیترها و پشت‌زمینه‌های سفارشی پشتیبانی می‌شوند، پس برای این تغییرات و حصول اطمینان از این که عکس‌های اولیه برای کاربران شما ظاهر خوبی خواهند داشت، تنظیماتی خواهید داشت.
  • به طور پیش‌فرض، تم‌های موبایلی Jetpack فهرست اولیه شما را دریافت کرده و آن را برای کاربران موبایلی نشان می‌دهد. اما برای تنظیم این و داشتن فهرستی کاملا متفاوت برای نمایش به آن افراد، راهی وجود دارد.
  • برای مواردی دیگر مانند پنهان کردن عکس‌های امکانات دار، نشان دادن یک تبلیغ یا تغییر انتخابی پست‌های وبلاگی تنظیمات دیگری نیز وجود دارد.

 

 

۴-بسته موبایلی وردپرس

بسته موبایلی وردپرس چیزی ارائه می‌دهد که به آن برنامه وبی در حال پیشرفت می‌گوید. این‌ها برنامه‌هایی سریع و قابل اطمینان هستند که امکانات جالبی چون push notifications و انیمیشن‌های ساده برای رابط‌کاربری دارند. مهم است که به خاطر نحوه استفاده توسعه‌دهندگان از عبارت «برنامه» دچار اشتباه نشویم. این‌ها برنامه‌هایی نیستند که مثلا از اپ استور روی موبایل خود دانلود کنید. دلیل استفاده آن‌ها از این عبارت این است که می‌توانید بین الگوهای مختلفی که رابط‌کاربری یک برنامه اندروید یا آیفون واقعی را تقلید می‌کنند، انتخاب کنید.

پس به یاد داشته باشید که اگر یک برنامه واقعی برای سایت وردپرس خود می‌خواهید، باید جای دیگری به دنبال آن باشید. اما تم‌ها زیبا بوده و این نوع طراحی برنامه قطعا سایت موبایلی شما را در مقایسه با بعضی تم‌های استاندارد واکنش‌گر که در بازار دیده‌ایم، برجسته می‌کند.

 

افزونه‌های امنیتی وردپرس

 

نسخه رایگان بسته موبایلی وردپرس طیف گسترده‌ای از امکانات را دارد و برای راه‌اندازی سایت موبایلی فرآیند ساده‌ای دارد. تلاش می‌کند در بهترین حالت ممکن از یک برنامه تقلید کند و این کار را با مجاب کردن کاربران به ذخیره سایت موبایلی در صفحه خانه خود برای آینده، انجام می‌دهد. همچنین یک تم پیش‌فرض دریافت خواهید کرد که شامل شش صفحه کاور مختلف می‌شود که تمام مدت برای القای حس تازگی بین آن‌ها در چرخش خواهد بود. شما قادر خواهید بود مواردی مانند لوگو، فونت‌ها و رنگ‌ها، همه را از بخش تسهیلات داشبورد وردپرس تنظیم کنید. همان‌طور که پیش از این ذکر کردیم، افزونه پکیج موبایلی وردپرس یک نسخه رایگان دارد. اما اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری دریافت کرده و مجموعه‌ای بزرگ از تم‌های برنامه داشته باشید، نسخه‌های حرفه‌ای از ۹۹ دلار در سال آغاز می‌شوند.

 

چه چیزی این افزونه را به یکی از بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس تبدیل می‌کند؟

  • ویژگی‌های اصلی در افزونه هسته رایگان هستند.
  • شما قادر خواهید بود برای ویژگی‌های بیشتر، گزینه‌های مالی، push notificationsهای نامحدود و موارد دیگر به نسخه قابل خریداری حرفه‌ای به‌روز رسانی کنید.
  • با وجود این که یک سایت موبایلی دریافت می‌کنید، این الگوها شبیه برنامه‌هایی هستند که روی تلفن همراه خود دارید و مانند آن‌ها کار می‌کنند. برای مثال، تمام تم‌های بیشتر از این که شبیه یک وبسایت باشند، شبیه برنامه‌ها هستند. همچنین می‌توانید push notifications ارسال کرده و از کاربران بخواهید لینکی از یک صفحه را در موبایل خود ذخیره کنند.
  • شما در خصوص تصمیم‌گیری برای این که کدام پست‌ها و صفحات در وبسایت موبایلی ظاهر شوند، گزینه‌هایی دارید. مثلا ممکن است تصمیم بگیرید که لازم نیست صفحه Contact Us در رابط‌کاربری موبایل نمایش داده شود چون در حال حاضر در هدر یک شماره تلفن نشان داده می‌شود.
  • خوانندگان قابلیت این را دارند که وبسایت موبایل شما را به صفحه خانه تلفن خود اضافه کنند. بار دیگر تکرار می‌کنم که این نحوه کارکرد یک برنامه حقیقی در تلفن کاربر را تقلید می‌کند.
  • گوگل آنالیتیکس با وبسایت موبایل شما تطابق پیدا می‌کند تا بتوانید بین افراد و تعداد افرادی که سایت موبایلی شما را در مقایسه با سایت اصلی مشاهده می‌کنند تمایز قائل شوید.
 
 

 

۵-فهرست موبایل WP

افزونه فهرست موبایل WP راه حلی عالی است برای افرادی که می‌خواهند بر بخش فهرستی موبایل تمرکز کنند. بسیار متداول است که سایت‌های واکنش‌گر زیبایی را ببینید که فهرست‌هایی وحشتناک دارند. متاسفانه این فهرست تعیین کننده نحوه گذار در سایت شماست، مگر آن که روی دکمه یا لینک‌های فراخوان عمل کلیک کنند. فهرست موبایل باید یک اثر کشویی ساده همراه با آیکون‌ها، متن فهرست و دکمه‌های بزرگ داشته باشد.

پس دلیل اصلی که باید این مورد از افزونه‌های موبایلی وردپرس را در نظر بگیرید این است که ممکن است یک سایت واکنش‌گرا داشته باشید که از آن لذت می‌برید، اما هنوز فکر می‌کنید جای چیزی در فهرست کم است. از این رو می‌توانید این افزونه را نصب کرده و بدون این که به آن‌چه توسط سایت موبایلی قبلی ساخته شده آسیب بزنید (به طور بالقوه از طریق تم وردپرس)، به فهرست موبایل دسترسی کاملی داشته باشید.

 
 
 

افزونه‌های امنیتی وردپرس

 

این فهرست‌های موبایلی زیبا هستند. آن‌ها برای فونت‌های گوگل، عکس‌های پشت زمینه، هدرهای عادی و … کنترل‌هایی ارائه می‌دهند. می‌توانید فهرست را پیکربندی کنید تا سطوح سه عمقی را نشان داده یا با همان پیکربندی معمول فهرست سایت خود ادامه دهید. افزونه استاندارد فهرستی موبایلی WP را می‌توانید رایگان دانلود کنید. اهمیتی ندارد که فهرست موبایلی را در چند وبسایت اجرا کنید.

بعضی سازمان‌ها ترجیح می‌دهند نسخه حرفه‌ای را داشته باشند که با ۹۹/۶ دلار در هر ماه آغاز می‌شود و امکان استفاده از ویژگی‌هایی مانند جست‌وجو در هدر، آیکون‌های موارد فهرست و بیش از ۲۰۰۰ آیکون را می‌دهد. همچنین به ازای ۹۹/۹ دلار در هر ماه، یک برنامه WooCommerce نیز وجود دارد.این تمام امکانات برنامه حرفه‌ای را در کنار آیکون سب فهرست، سبد کشویی و موارد دیگر دارد. در نهایت نسخه شرکتی ۹۹/۳۹ دلاری هست که کانال خصوصی اسلک، مدیریت موفقیت شخصی و نرخ‌های مخصوص برای توسعه سفارشی ارائه می‌دهد.

 

چه چیزی این افزونه را به یکی از بهترین افزونه‌های موبایلی وردپرس تبدیل می‌کند؟

  • راهی عالی برای آن‌هایی است که از طراحی سایت موبایل خود لذت می‌برند اما می‌خواهند فهرست موبایل را بهبود دهند.
  • افزونه اصلی رایگان است، اما شما گزینه‌های دیگری مانند نسخه حرفه‌ای، یا یک نسخه تجارت الکترونیک برای افزودن مواردی مانند سبد خرید در رابط‌کاربری موبایل دارید.
  • فونت‌های گوگل و هزاران آیکون در بعضی برنامه‌ها جمع شده‌اند و به این معناست که شما قادر خواهید بود یک فهرست بصری‌تر موبایلی ایجاد کنید.
  • می‌توانید در خصوص یک هدر عادی (که تقریبا شفاف است) یا فهرستی با عکس پشت‌زمینه تصمیم بگیرید. هر دوی این موارد راه‌هایی عالی هستند که با طراحی موبایل خود برجسته شوید. با لحاظ کردن این که شما معمولا هیچ یک از این دو راه را نمی‌بینید.
  • نسخه رایگان شامل گزینه‌هایی برای سطح سه عمقی در فهرست شما می‌شود. اگر در برنامه حرفه‌ای ثبت‌نام کنید، می‌توانید مسیر را تا سطوح پنج عمقی طی کنید.
  • برندسازی فهرستی (با یک لوگو) در برنامه رایگان امکا‌ن‌پذیر است.
  • کاربران می‌توانند عناصر خاصی را از فهرست موبایلی پنهان کنند به جای این که مجبور شوند برای همه چیز از فهرست سایت اصلی شما استفاده کنند.

 

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به افزونه‌های موبایلی وردپرس در بلاگ پارمیسافت مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.