چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چمن مصنوعی، حساسیت زا نیست

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

چمن مصنوعی، حساسیت زا نیست

۹۱۵ بازديد

چمن مصنوعی، برای آنها که هم آلرژی دارند و هم چمن را دوست دارند!

اگر شما یا دیگر اعضای خانوداه‌تان، دچار حساسیت و آلرژی هستید اما داشتن محیطی سرسبز در فضای داخلی و خارجی خانه، برایتان مهم است، شاید شنیدن یک خبر خوب و امیدوارکننده، خالی از لطف نباشد: چمن مصنوعی، حساسیت زا نیست ولی قادر است بخشی از نیاز شما برای داشتن محیطی سرسبز و با نشاط را برطرف سازد.

 

چمن مصنوعی، نسخه ای برای چمن دوستان حساس!

شاید بدانید یا عملا تجربه کرده باشید که قرار گرفتن در محیط هایی که انواع گیاهان در آن وجود دارد، زمینه را برای بروز واکنش‌های آلرژیک، در افرادی که مستعد این بیماری هستند، فراهم می‌کند. این دسته افراد بعضا ترجیح می‌دهند در محیط‌های حساسیت زا، حضور نداشته باشند. اوج گرفتن واکنش‌های آلرژیک، در محیط‌های چمنزار طبیعی نیز یکی از تجربیات ناخوشایند برای بیماران است. نسخه‌ای که باید برای این دسته از افراد نوشته شود چیست؟ آیا باید از نعمت حضور در فضایی سرسبز و با نشاط محروم باشند؟ یا از داشتن محیطی سرسبز در خانه خود لذت نبرند؟

مسلما پاسخ ما به این پرسش‌ها مثبت نخواهد بود. اما راه علاج این مشکل چیست؟ چگونه می‌توان علاوه بر برخورداری از فضایی سرسبز، از آسیب‌های حساسیت زا بودن گیاهانی نظیر چمن طبیعی بر حذر ماند؟ در چنین مواردی، استفاده از چمن مصنوعی به عنوان راهکاری عملی و موثر، مورد توجه قرار می‌گیرد. حساسیت به چمن مصنوعی در این مورد وجود ندارد و به همین خاطر می‌تواند جایگزین مناسبی به شمار آید.

 

بیشتر نظافت و مراقبت کنید تا نیاز به آفت کش نداشته باشید

چمن مصنوعی، حساسیت زا نیست، اما دلیل چنین مسئله ای، تنها به مواد تشکیل دهنده آن مربوط نمی‌شود بلکه عدم نیاز به مواد شیمایی نظیر انواع کود و آفت کش‌ها برای نگهداری آن نیز موجب می‌شود از ضریب و میزان آلایندگی چمن مصنوعی برای افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند کاسته شود. به شرط آنکه نظافت چمن مصنوعی رعایت شود، در بسیاری موارد، نگهداری از آن نیازمند استفاده از هیچ یک از مواد شیمایی و آفت کش‌ها نخواهد بود.

 

هیچ گاز یا بوی نامطبوعی از چمن مصنوعی ساطع نمی شود

برخی از مواد و عناصر استفاده شده در ساختمان سازی یا طراحی داخلی، گازها و مواد بودار از خود متصاعد می‌کنند. این مسئله در برخی موارد مربوط به جنس و مواد اصلی تشکیل دهنده و در برخی موارد نیز به خاطر پایین بودن کیفیت محصولات صنعتی است. مواد تشکیل دهنده چمن مصنوعی، از چنین ویژگی برخوردار نیست و تاکنون در سطح و مقایس معنادار، از تصاعد بو و گازهای آسیب رسان یا آزاردهنده در مورد چمن مصنوعی گزارشی دریافت نشده است. به این لحاظ نیز می‌توان گفت که چمن مصنوعی فاقد مواد تشکیل دهنده برای ایجاد آلرژی است بنابراین می‌توان گفت که چمن مصنوعی، حساسیت زا نیست و حساسیت به چمن مصنوعی در این دلایل وجود ندارد.

 

برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی، حساسیت زا نیستمراجعه کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.