جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

چمن مصنوعی در محل کار

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

چمن مصنوعی در محل کار

۶۳۷ بازديد

نشاط، راندمان کارکنان را افزایش می‌دهد

امروزه دکوراسیون متفاوت در محل کار نه تنها می‌تواند مشتریان بیشتری را به سوی کسب و کارتان جذب کند، بلکه از این رهگذر می‌توان بازده کاری کارکنان را نیز افزایش داد. استفاده از چمن مصنوعی در محل کار یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به محل کار، رنگ و بویی تازه دهد. این محصول همچنین می‌تواند نسبت به محیط طبیعی اطراف ما سازگارتر باشد و محیطی زنده و پویا را برای کارمندان و نیز مشتریان فراهم کند. چنین فضایی است که باعث می‌شود همه بخواهند در چنین محیطی کار کنند و رفت و آمد داشته باشند. به علاوه، اگر دنبال محیط کاری‌ای هستید که از لحاظ هزینه دکوراسیون داخلی، مقرون به صرفه باشد، گزینه خیلی خوبی را انتخاب کرده‌اید: چمن مصنوعی در محل کار.

 

یک محیط سبز، خلّاقیت را افزایش می‌دهد

یکی از پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه اِکسِتر نشان می‌دهد استفاده از رنگ سبز در محل کار به دلیل قرابت آن با طبیعت و خلق و خوی انسان، می‌تواند بازدهی کاری را به میزان ۱۵% افزایش دهد. همچنین پژوهش دیگری در دانشگاه آمستردام نشان داده نصب تابلوهایی از فضای سبز طبیعی نسبت به تابلوهایی که تم آنها فضای شهری است، افزایش قابل توجهی در بازدهی کاری کارکنان خواهد داشت. به هر روی، امروزه ما از طبیعت فاصله گرفته‌ایم و در زندگی شهری، خود را در قوطی کبریت‌هایمان حبس کرده‌ایم. به همین دلیل تغییراتی از این دست در محیط کار می‌تواند ما را به طبیعت اصلی‌مان نزدیک‌تر کند. اگر می‌خواهید یک فضای کاری سبز در دفتر کارتان ایجاد کنید، بهترین گزینه استفاده از چمن مصنوعی در محل کار است. در این صورت دیگر نیاز نیست نگران تمیز کردن آن و نیز چیدن علف‌های هرز این محصول در محل کارتان باشید.

استفاده از چمن مصنوعی در فضای بیرونی محل کار

اگر فضای محل کارتان بزرگ است و فضای بیرون ساختمان جای کافی برای پارک کردن اتومبیل کارکنان دارد، می‌توانید بخشی از فضای بیرونی و پارکینگ را به گونه‌ای استفاده و طراحی کنید که محل مناسبی برای ورزش و افزایش فعالیت فیزیکی کارکنان باشد. مثلا می‌توانید قسمتی از آن را به زمین کوچکی برای گل کوچک تبدیل کنید تا زنگ تفریح کارکنان، مفرّح‌تر برگزار شود.

 

استفاده از چمن مصنوعی بر روی پشت بام محل کار

همه ما در محل کار خود به فضایی نیاز داریم تا بتوانیم برای مدتی اندک به آن پناه برده و با خود خلوت کنیم. وجود چنین مکانی به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم برای مدت بیشتری روی کار تمرکز کنیم و در تنهایی، به راه‌حل‌های خلاقانه درخصوص مشکلات و مسائل کاری مان برسیم. به این منظور می‌توانید فضایی کوچک ایجاد کنید که سرپوشیده نباشد. یکی از فضاهای مناسب برای این کار پشت بام است. در این مکان می‌توانید فضایی برای باربیکیو یا برگزاری دورهمی‌های همکاران نیز ایجاد کنید و بهترین گزینه برای دکوراسیون چنین فضایی، استفاده از چمن مصنوعی است. استفاده از چمن مصنوعی در چنین فضایی با سبز کردن فضا می‌تواند تأثیر شگرفی بر ذهن و خلّاقیت کاری کارکنان داشته باشد.

برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی در محل کار مراجعه کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.