جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

HP Elitebook 2570p

طراحی سایت و تولید نرم افزارهای تحت وب

HP Elitebook 2570p

۴۳۱ بازديد

 

مشخصات کلی دستگاه:

 

لپ تاپ استوک

 

لپ تاپی که به اندازه کافی مطرح نشد. HP’s Elitebook 2570p یک subnetbook است که روند رفتن به سمت سیستم های خیلی باریک و سبک را سرعت بخشید. استحکام، دوام، عمر باتری، عملکرد و اتصالات و ارتباطی آن، این سیستم را به عنوان یک یارانه همراه فوق العاده برای حرفه ای ها تبدیل می کند. ضعف های این نوت بوک را در بررسی انجام شده کشف کرده ایم.

  • پردازنده: Intel Core i7-3520M (Intel Core i7)
  • حافظه: DDR3 SDRAM
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 4000
  • صفحه نمایش: 12?5 inch 16:9, 1366 x 768 pixel, SEC4149, glossy: no
  • برد اصلی: Intel QM77 (Panther Point)
  • ابعاد: height x width x depth (in mm): 27 x 305 x 209
  • باتری: 55 Wh Lithium-Ion, 10.8 V
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 7 Professional 64 Bit
  • وب کم: HD Webcam
  • وزن: 1?63 kg

HP سری های لپ تاپ خود را برای حرفه ای ها تحت عنوان “Elitebook” طراحی می کند. کیفیت عالی ساخت، و مواد درجه یک به هر حال ارزان در نمی آید. محدوده شامل سیستم هایی از 11?6 اینچ (2170p) تا 12?5 اینچ (2560p و 2570p) و 14 اینچی (8460p و 8470p) تا 15?6 اینچی (8560p و 8570p). ما همچنین باید Elitebook 2760p را نیز در این لیست قرار دهیم- یک 12?1 اینچی تبلتی.

اکثر Elitebook ها اکنون دارای سخت افزار Ivy Bridge اینتل هستند. سیستم مورد بررسی ما، 12?5 اینچی 2570p، جانشین 2560p است. در همین محدوده زمانی، ویژگی های پیکربندی جهانی این مدل را بررسی کرده ایم که شامل Corei7-3520M Dual-core ، کارت گرافیک یکپارچه 4000، رم 4 گیگابایتی . SSD 256 گیگابایتی است.

بدنه:

با توجه به شاسی، HP در کماکان کارا و مستحکم شناخته می شود. Elitebook 2570p از این لحاظ همانند مدل های قبلی است.

اسکلت سنگین این دستگاه دارای مزایایی است: شاسی بسیار محکم است زمانی که به آن فشاری اعمال شود، تغییر شکلی در آن دیده نمی شود و در برابر خم شدگی و پیچ خوردگی مقاوم است. HP نوت بوک را با یک پوشش بسیار سفت و سخت طراحی کرده است که می تواند به طور کامل برداشته شود بدون نیاز به پیچ کردن. صفحه نمایش از مقاومت خوبی در برابر فشار برخوردار است و زمانی که نوت بوک از گوشه ها کشیده می شود تغییر شکل نمی دهد. هیچ مشکلی با استحکام و استقامت این نوت بوک مشاهده نشده است.

علاوه بر این، تمام مواد به کار رفته در بدنه این لپ تاپ با کیفیت بسیار بالا هستند. سطوح آلومینیومی (هم براق و هم رنگی) حس خوبی در زمان لمس کردن بدنه به دست می دهند و در برابر خراش مقاوم است. به عنوان مثال، کلیدهای صفحه کلید از پلاستیک مات و کمی زبر ساخته شده و در زیر انگشتان حس خوش و راحتی می دهد.

لولاها فلزی هستند و پس از تنظیم زاویه نمایش، صفحه نمایش با کمترین حرکت به عقب و جلو در جای خود می ماند. زیرا وزن واحد پایه، درب صفحه نمایش را می توان با یک دست بدون مشکل باز کرد.

HP تصمیم گرفت از قرار دادن قفل صفحه نمایش عظیم و برجسته بر روی درب صفحه نمایش خودداری کند. لولاهای 2570p، حتی اگر کاملا سفت باشند، نمی توانند قفل صفحه نمایش را به طور امنی بسته نگه دارند، در حالی که نوت بوک به بالا و پایین می چرخد و توسط فقط یونیت پایه نگه داشته شده است. ممکن است پیشنهاد شود که از یک نوار لاستیکی برای جا به جایی استفاده شود تا از فشردگی بین درب و پایه جلوگیری شود.

 

اتصالات:

کناره ها و پشت نوت بوک گزینه های اتصالی برای کاربر کسب و کار در نظر گرفته شده است- از جمله یک داکینگ پورت که باعث می شود نوت بوک با خانه و محیط کار یکپارچه شود.

معمولا برای بیزینس نوت بوک، از DisplayPort به جای یک پورت HDMI استفاده می شود. یک پورت VGA برای اتصال آنالوگ به مانیتور خارجی یا پرژکتور در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ همچنین دارای دو پورت USB 2.0 و یک پورت ترکیبی SS/USB/eSATA می باشد.

اتصالات اضافی می تواند از طریق ExpressCard34 اضافه شود. این سیستم همچنین دارای کارت خوان SmartCard و SD است. ما از اینکه HP تصمیم گرفت دو پورت USB و اتصال VGA را در پشت دستگاه قرار دهد خوشحالیم. جک شبکه و کانکتور مودم در انتهای سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند؛ Display Port و پورت eSATA در وسط سمت راست دستگاه قرار دارند که جای خیلی خوبی نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.